Històrica quarta Copa Catalunya d’Industrias contra el Barça (5-2)

Per segon any consecutiu, el bloc colomenc derrota el màxim rival

No va començar bé la final per a Industrias Santa Coloma. Es va trobar molt aviat amb un gol en contra. Un error en la sortida de pilota va permetre la recuperació de Touré que va jugar sobre Antonio perquè cedís a Dyego i marqués a plaer.

Era el minut 3 i els colomencs pagaven les conseqüències de la seva primera concessió. No obstant això, l’equip de Xavi Closas no va caure en la precipitació. De fet, el gol de l’empat va arribar després d’una ràpida transició que va néixer precisament d’una gran intervenció del porter d’Industrias i que va culminar Victor Ramos en una acció individual que va desfermar l’alegria del Pavelló Nou.

El partit va entrar en fases alternades de domini colomenc i blaugrana. I quan semblava que s’arribaria al descans amb un marcador igualat, va aparèixer Joan Vázquez per a finalitzar una jugada de tiralínies que en tres passades va despullar la defensa barcelonista. El del filial va resoldre el mà a mà amb Dídac amb un xut potent, col·locat i a mitja altura. Imparable.

Va finalitzar bé la primera meitat i es va iniciar millor la segona part. Una falta sobre Leandrinho va ser l’origen del 3-1. L’execució va comptar amb Victor Pérez que va assistir a Verdejo perquè aconseguís batre a Dídac. El Barça, malgrat el marcador, va persistir. L’equip d’en Tino Pérez molt ben dotat en atac, va encadenar diverses ocasions protagonitzades per Pito, Dyego i Erick. Van ser minuts de máxima pressió i de treure aigua per part dels nostres que van donar senyals de vida en el pla ofensiu en alguna acció aïllada com una jugada de Puchy a la qual no va arribar Victor Ramos i un xut de Povill que va refusar el meta del Barça. Touré en un mà a mà amb Borja, que va prendre el relleu de Lluch i va jugar tot el segon període, i Martel, que va tirar alt tot sol a l’àrea, van poder retallar distàncies. Joan Vázquez també va poder fer el quart i fins i tot Tolrà va estar a punt de sorprendre a Dídac des d’àrea pròpia. En el minut 33 es va anul·lar un gol al Barça però segons després Adolfo va anotar a passada d’Erick i el partit es va complicar. El mateix Adolfo va perdonar l’empat amb un xut alt i una altra pilota que va estavellar en el pal i Pito va rematar molt creuat davant Borja. A falta de 4’23” Industrias va arribar a les cinc faltes d’equip i gairebé dos minuts després des de la banqueta blaugrana es va optar per l’atac de cinc amb Fito com a porter.

Industrias es va defensar, Antonio va obligar a Borja a una gran intervenció i Tolrà, sense porter, va enviar fora una pilota des de la seva pròpia pista. I per acabar el partit, tres accions claus que van afavorir els interessos d’Industrias i el van conduir cap a la victòria. La primera va ser la segona groga que va veure Fits per fer falta per darrere a Povill quan es disposava a xutar a porta buida. La seva expulsió va deixar al Barça amb un menys i a més va arribar al bonus de faltes.

Erick va cometre la sisena sobre Verdejo que no va perdonar des dels 10 metres i Dyego, a la desesperada, va perdre la pilota davant Povill com a últim home i el 2 d’Industrias va marcar el cinquè quan el partit arribava a la fi.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure