15/01/2015 – Marfil Santa Coloma va viure ahir al vespre una jornada històrica, derrotant al Pozo Múrcia en l’anada de les semifinals de la Copa del Rei (6-3).
No es pot demanar més. Aquesta és la lectora que realitzava Xavi Passarrius després de fer-li sis gols al Pozo que obliguen al conjunt de Duda a remuntar si es vol plantar a la final de Copa.
“Guanyar a aquest equip i fer-li un parcial de 5 a 0 és increïble. La feina dels jugadors és de dotze. Que la gent que no confiava en aquest equip sàpiga que sempre hem estat aquí”, declarava Xavi Passarrius just després del partit.
El tècnic de Marfil afirmava que el grup havia demostrat ser “un gran equip” i encara li costava assumir el fet d’haver-li marcat sis gols al Pozo. “Era impensable. Nosaltres volíem competir el partit i no sortir morts d’aquí, perquè anar a Múrcia a remuntar és molt complicat”, reconeixia l’entrenador colomenc.
Tot i sumar un triomf incontestable, Passarrius es mostrava prudent, ja que encara s’han de jugar 40 minuts més al Palacio de los Deportes. “El Pozo és un gran equip i no hi ha res decidit. Ni amb un 8 a 0 es podria donar l’eliminatòria per tancada. Caldrà lluitar molt a Múrcia, perquè ells voldran refer-se d’aquesta derrota”, apuntava el tècnic de Marfil.
Segons Passarrius, la fita aconseguida per l’equip “és històrica i s’ha de gaudir”. “De totes maneres seguim sent els mateixos que fa quatre o cinc setmanes perdíem partits”, recordava també l’entrenador del conjunt colomenc.
Una de les claus de la victòria d’ahir va ser la fortalesa mental i el desgast físic realitzat pels jugadors de Marfil. “En el tema de la lluita i el sacrifici mai tinc dubtes dels meus jugadors. A més, quan jugues un partit important sembla que això es multiplica”, declarava Xavi Passarrius.
A més, amb un pavelló “bolcat”, l’equip va rebre una injecció que es va traduir “en aquest plus físic que moltes vegades necessitem”.