11/4/2016.- Solvent victòria del Santa Coloma per trencar la ratxa de tres derrotes consecutives, en un jornada on els resultats tornen a deixar l’equip líder en solitari.
El Santa Coloma va sortir a pel partit amb un plantejament agressiu i diverses pressions que van accelerar el ritme. Les pilotes recuperades alternaven amb cistelles còmodes dels visitants per acabar el parcial 23-21.
L’equip va recuperar la fluïdesa en atac i al segon quart va ajustar la pressió. Dos triples de César Gómez i Dídac Arreondo obrien una primera escletxa important de 10 punts.
La defensa va seguir intensa i agressiva i només va deixar anotar 8 punts al rival en aquest període. La diferència va pujar fins els 20 punts i el 49-29 del descans deixava el partit pràcticament resolt.
El Santa Coloma tenia ganes de recuperar les sensacions perdudes als últims partits i no va aixecar el peu de l’accelerador. La Garrotxa va pagar els plats trencats i un nou parcial de 12-3 pujava l’avantatge a 29 punts i el parcial es va tancar en 26, 69-43.
Amb el partit decidit, els visitants van aprofitar el relaxament i que les defenses del Sant Coloma no van ser tan efectives per reduir la diferència fins el 84-67 final.
Pere Ruiz amb 16 punts i 15 rebots i Àlex Lopez amb 10 punts i 12 assistències van ser els més destacats. La victòria combinada amb la derrota del Sant Gervasi a la pista del Cabrera torna a deixar l’equip líder en solitari del grup 1 de Primera Catalana.
El més important és que l’equip ha trencat la ratxa negativa i recupera sensacions de cara al tram final de temporada on haurà de defensar aquesta primera posició. Dissabte a les 19.30h visiten l’Ubsa B.