20/11/2014 – El tècnic de Terrassa visita el Jacint Verdaguer amb el Palma Futsal, clar candidat per estar a la Copa d’Espanya de Ciudad Real.
Marfil Santa Coloma afronta l’onzena jornada de la LNFS molt necessitat de punts. El descens està a tocar i cal oferir un futbol sala consistent i convincent per anar aixecant el vol. El rival, Palma Futsal, no ho posarà gens fàcil.
Aquest divendres (20:45h), el Jacint Verdaguer ha de ser una olla a pressió per tal d’impulsar a l’equip cap a la reacció. Guanyar fa més falta que mai, i més si és contra un adversari de galons.
El Palma Futsal és l’actual sisè classificat de la lliga amb 18 punts, deu més que Marfil (8). Els balears, entrenats per l’ex tècnic de Marfil Juanito, aterren a Santa Coloma amb la plantilla al complet.
Des que va entrenar al conjunt colomenc la temporada 2009-2010, Juanito mai havia tornat a Santa Coloma com a tècnic rival. Ell va ser qui va fer debutar a Adolfo a la LNFS i amb l’egarenca la banqueta Marfil va anar a la Copa d’Espanya i al play-off.
“La classificació no diu el potencial que té Marfil”, assegurava Juanito durant la setmana prèvia al partit. El Palma ha fet un gran inici de temporada, amb un protagonisme molt repartit entre tots els seus jugadors. El porter Carlos Barrón, a qui el seleccionador espanyol Venancio López està seguint, està en un gran moment de forma.
La responsabilitat ofensiva dels balears també està força repartida. Bruno Taffy, principal referent de l’equip en atac, acumula 10 gols, pels 8 de Chicho i els 7 de Vadillo.
A les files de Marfil, el porter Álex Pérez torna a l’equip després de ser baixa la setmana passada a causa d’una sobrecàrrega muscular als isquis. El pivot Charlie segueix lesionat, tractant-se del trencament que va patir a la fàscia plantar.
Els dos darrers enfrontaments entre Marfil i Palma Futsal han somrigut sempre als colomencs. La temporada passada, l’equip de Xavi Passarrius va vèncer a ‘Ses illes’ (4-8) i al Jacint Verdaguer (4-3).