Remuntada tardana per empatar

31/03/2013 – El Terrassa guanya 0-2 i tot semblava perdut. Però en els quatre últims minuts de partit, la Grama va aconseguir fer dos gols per acabar empatant

Carregat d’agonia, però finalment èpic. El partit que va enfrontar dijous a Gramenet i Terrassa a Can Peixauet, corresponent a la trentena jornada de lliga, va finalitzar amb un 2-2 inversemblant, que la Grama va aconseguir sobre la botzina i quan ja semblava impossible. Aquest dissetè empat del curs permet als colomencs continuar instal·lats en la tranquil·la zona mitja del grup cinquè de Tercera.

Després d’una primera part igualadament calmada, en què les poques ocasions de que van disposar els dos equips no van moure en cap moment el marcador, la segona meitat va ser totalment oposada: divertida, moguda i plena de gols.

Els egarencs van ser qui van encetar aquest segon acte amb més ímpetu i forces. Fruit d’aquesta empenta, el Terrasa en vint minuts va aconseguir posar-se 0-2. Els minuts passaven i els de Toni Romero intentaven remuntar, però els visitants van defensar-se amb encert. Però molt al final, quan ja semblava impossible, la Grama va empatar. En el 86′ Eloi Fontanella escurçava distàncies i al 89′ Morales anotava el 2-2.

La Grama és ara dotzena amb 35 punts, nou més que la zona de descens. En la propera jornada la Gramenet visitarà a la Muntanyesa.

FITXA TÈCNICA

UDA Gramenet: Xavier Comas; Fernández (Eloi 60′), Payán, Gerard Sanz, Pons, Tuneu, Pedro, Libo (Daniel 69′), Anselmo, Morales, Ranchal (Estelles 66′)
Terrassa FC: Álvarez; González (Raul 24′), Victorio, Roca (Céspedes 65′), García, Grima, Pugui (Fernández 79′), Marc, Roig, Suárez, Montoro
Àrbitre: Pérez Bueno. Grogues: Eloi, Morales (Gramenet); Barriendos, Victorio (Terrassa)
Gols: 0-1, Marc (minut 52); 0-2, Pugui (minut 65); 1-2, Eloi (minut 86); 2-2, Morales (minut 89)

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure