Quatre jugadors del Marfil amb la Selecció Catalana

08/11/2012 – Rubén, Sepe, Adolfo i Albert Segura han format part del combinat català que ha jugat dos partits amistosos contra la selecció de Romania en els dos últims dies

Aprofitant que a Tailàndia s'està duent a terme el Mundial, la Federació Catalana ha trobat que aquest era un bon moment per a programar un doble enfrontament de la Selecció Catalana de futbol sala contra Romania. El combinat català ha comptat amb una notable presència de representants del Marfil Santa Coloma. Inicialment, Rubén, Sepe, Adolfo i Dani Salgado van ser cridats per Santi Gea, el nou seleccionador català. Salgado, però, no va poder viatjar amb la resta de convocats per unes molèsties a l'adductor que encara arrossega. En qualsevol cas, els representants colomencs no van deixar de ser quatre, perquè l'encarregat de substituir a l'estrella del Marfil va ser un altre jugador del conjunt de Passarrius, Albert Segura. Entre els convocats destacava la presència d'altres ex Marfil com Héctor Albadalejo i l'il·lustre colomenc Javi Rodríguez, qui juga ara a la lliga de Kuwait.

 

En el primer dels partits, jugat abans d'ahir, Catalunya va superar amb solvència als romanesos per 5-2. Sepe va fer un dels cinc gols de la selecció. En el segon matx, disputat ahir, el resultat va ser inversament idèntic. Romania va millorar les seves prestacions i va retornar-li a Catalunya la pallissa del dia anterior. En el 2-5 final també hi va tenir protagonisme un jugador del Marfil: Rubén va fer un dels gols catalans. 

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure