28/04/2015 – El filial colomenc perd al Jacint Verdaguer contra el Bar Mi Casa i encadena cinc jornades sense conèixer la victòria.
El final de temporada de Marfil B està sent realment complicat. L’equip d’Óscar Redondo ha acumulat diversos mals resultats, després de diverses jornades caient en finals de partit molt ajustats i igualats.
El passat cap de setmana, el filial va cedir a Santa Coloma contra el Bar Mi Casa, en un matx que es va decidir amb un doble penal transformat pels visitants a només 13 segons per la conclusió.
Els gols marcats per Toti, Peluca, Javi i Álex no van ser suficients perquè l’equip d’Óscar Redondo s’aconseguís imposar. Marfil B encadena d’aquesta manera cinc jornades sense vèncer, havent sumat només un punt dels últims 15 en joc.
Aquesta ratxa irregular de resultats ha provocat que el conjunt d’Óscar Redondo perdi totes les seves opcions d’aconseguir el subcampionat de lliga i, fins i tot, la tercera plaça.
Ara, Marfil B ocupa el quart lloc de la taula amb 50 punts, dos més que el Ripollet (48), cinquè. El pròxim cap de setmana, la lliga a Segona B s’atura i, per tant, el filial de Marfil no podrà tancar el campionat fins al 9 de maig a la pista de l’AE Bellsport.
El CFS La Unión, per la seva part, disputarà el seu últim partit de la temporada al Jacint Verdaguer contra el Riera Cornellà (9 de maig). Els blaus van caure el passat cap de setmana a la pista del Ripollet (5-4) i es mantenen novens amb 42 punts.
Fan els deures
A Tercera Divisió, el Sagarra i el Ràpid van aconseguir un doble triomf important, quan només resten cinc jornades pel final de la lliga. El Sagarra manté la lluita per la tercera plaça després de doblegar al San Joan de Vilassar (4-3), sent Andrés el principal protagonista del matx.
El jugador roig-i-negre, autor de 30 gols en 15 jornades, va permetre que l’equip colomenc marxés al descans amb una renda consistent (2-0). A la represa, Ibáñez ampliaria el marge local (33’), però el San Joan aconseguiria situar-se a només un gol gràcies a Yassiné (34’) i Martín Díaz (37’).
Per sort pel Sagarra, Andrés podria sentenciar el partit en l’últim minut (39’), anotant el 4 a 2. El 4 a 3 final marcat per Xavi Ferrer (39’) no impediria que el conjunt roig-i-negre sumés un triomf que el mantenen quart, a només un punt del Montsant (48).
Si el Sagarra està a la part alta, el Ràpid també continua batallant per acabar la lliga a la zona de privilegi de la classificació. L’equip d’Alberto Adamuz és cinquè amb 44 punts, després de derrotar a l’Arenys de Munt (3-1).
Els grocs van haver de remuntar una diana inicial de Pedro Morales (7’), amb un doblet de Javi Garcia (9’ i 33’) i una última diana agònica marcada per Adrián que asseguraria el triomf colomenc (39’).
El pròxim cap de setmana, Sagarra i Ràpid tornaran a jugar. Els primers visitaran diumenge la pista del Pineda de Mar (12:30h) i els segons es desplaçaran dissabte (18h) fins al Pavelló Municipal Paco Martín per enfrontar-se al San Joan de Vilassar.