La quarta jornada dels equips colomencs de Catalana

02/10/2012 – Derrota de la Gramenet B a Primera Catalana. A Segona el Singuerlín no va poder jugar degut al temporal de dissabte. A Tercera l'Arrabal va guanyar a casa

El filial de la Gramenet va perdre el seu segon partit de la temporada. Va ser a Can Peixauet contra el Cerdanyola. Els visitants van començar marcant però la Grama va aconseguir l'empat abans d'arribar al descans, gràcies a un gol de Sergio Pastells. Quan el partit semblava destinat a acabar en empat, el Cerdanyola va fer el gol de la victòria al minut 87. El filial colomenc se situa tretzè amb quatre punts, molt a prop de les places de descens. L'equip mirarà de reaccionar diumenge en la seva visita al Masnou, desè classificat.

 

A Segona Catalana el Singuerlín no va poder jugar el seu partit, programat en dissabte, a causa de la quantiosa pluja que va impedir que el terreny de joc de l'Argentona estès practicable. L'equip baixa fins a la setena posició. El rival de la cinquena jornada serà el Turó de la Peira, segon del grup.

 

A Tercera Catalana l'Arrabal va aconseguir tres punts molt importants. L'equip s'estrena d'aquesta manera aquesta temporada, després d'haver perdut els tres primers partits jugats. Els colomencs van superar el Canet per 4-2, amb gols de Quiñones (2), Gabarre i Aaron Rico. Malgrat el triomf, l'Arrabal és penúltim, posició que podria abandonar si torna a guanyar dissabte en la complicada visita al Barceloneta, tercer.  

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure