17/11/2014 – L’Horta sap esperar el seu moment i tradueix el domini de la possessió en dos gols que neutralitzen el 1 a 0 colomenc fet per Ranchal.
Passen les setmanes i després de cada jornada la Gramenet s’enfonsa cada cop més al capdavall de la classificació del grup I de Primera Catalana. L’equip de Diego Seoane està competint. Mostra d’això és que cinc de les vuit derrotes sofertes fins ara per la Grama han estat només per un gol de diferència.
Els colomencs, però, no estan aprofitant les concessions dels rivals per anar sumant punts. Diumenge contra l’Horta, la Gramenet va completar una bona primera part i sí que va saber gestionar les errades del rival per fer-li mal.
L’Horta va controlar la possessió, però els blaus, molt més verticals, van gaudir de diverses ocasions molt clares. En una transició ràpida de la Grama, Canelada va conduir l’esfèrica quasi fins a la frontal i va assistir Edu Ranchal a l’espai perquè el davanter fes el 1 a 0 (33’).
Els de Lolo Merino també van dir-hi la seva, en una rematada de xilena espectacular feta per Miguel Ángel Rodríguez, després d’una centrada de Joan Ramírez per banda dreta. L’acció acrobàtica de l’extrem de l’Horta va topar amb la xarxa lateral de la porteria de Joan Compte.
Al contraatac, la Gramenet va seguir fent mal, amb la societat Canelada-Ranchal funcionant a ple rendiment. Una nova assistència de Cane per l’ex del Sabadell B va deixar tot sol a Ranchal a l’interior de la gran, però el seu xut va sortir massa alt.
Després d’uns 45 minuts inicials en els quals la Gramenet havia estat més efectiva, l’Horta va reaccionar de la millor forma possible i en dues accions consecutives va capgirar el marcador.
La passivitat defensiva colomenca va deixar sense premi a una Gramenet massa tova en tasques de contenció. La gran actuació de Joel Ramírez, un autèntic malson jugant per les dues bandes, va obrir el camí de la remuntada de l’Horta.
Una centrada de Ramírez al cor de la petita va ser rematada de voleia per Manel. L’ex de l’Hospitalet impactava una canonada impossible d’aturar, entrant des de segona línia sense cap tipus d’oposició per part de la defensa de la Grama (74’).
Quan els locals encara no s’havien recuperat de l’empat, una conducció de Joel Ramírez pel carril central va desembocar en el gol del triomf de l’Horta. L’extrem, sense que ningú li sortís al tall, va poder impactar un xut sec des de 20 metres, superant l’estirada de Joan Compte (76’).
La Gramenet ja no va poder reaccionar després del 1 a 2 visitant, tot i el debut del japonès Jiei Katayama, i confirma la vuitena derrota en deu jornades de lliga disputades. El conjunt de Diego Seoane és cuer amb dos punts i té la salvació segura a 13. Aquest dimecres a Sant Adrià (20:45h), la Grama jugarà el partit que té ajornat contra el Montcada.