15/10/2014 – El juvenil de Marfil goleja al Sala 5 Martorell i encadena ja quatre victòries consecutives a la lliga, mostrant una enorme solvència defensiva.
El Sala 5 Martorell no va ser rival pels joves jugadors dirigits per Miguel Ángel Izquierdo. Marfil va viure un partit força plàcid, dominant el principi del duel i patint uns breus minuts de relaxació abans del descans.
Els colomencs començaven circulant la pilota amb molt ritme, i Cárdenas i Vitor anotaven els dos primers gols locals. Tot i que Marfil es va contagiar una mica de joc del rival durant l’últim tram del primer temps, l’equip d’Izquierdo va saber mantenir la porteria a zero i arribar a l’equador de matx amb la renda intacta (2-0).
Durant el segon temps, les bones sensacions van tornar a aparèixer. La qualitat de Marfil es va imposar i el Sala 5 va veure com els de Santa Coloma es feien amb el control del joc novament.
Sergio González marcaria el 3 a 0, el deu desè gol a la lliga, i Kuyu i Pol Sureda completaven la maneta colomenca (5-0). Llavors, el Martorell seria capaç d’anotar el seu particular gol de l’honor, però Càrdenas i Kuyu tornarien a aparèixer per tancar el 7 a 1 per Marfil.
L’ofici dels colomencs va ser una de les claus del triomf, ja que Marfil va saber gestionar bé les seves energies, tot i només comptar amb set jugadors de pista i dos porters.
Aquesta victòria és la tercera consecutiva de juvenil de Marfil. Després de perdre en el debut contra el Mataró (2-3), els colomencs ho han guanyat tot, marcant un total de 30 gols i rebent-ne només tres.
El conjunt de Miguel Ángel Izquierdo és quart amb 12 punts, tres menys que el FC Barcelona, l’actual líder amb 15. Entre el Barça i Marfil hi trobem al Futsal Mataró (15) i a la Unión (13), que aquest any està sorprenent a tothom sota la direcció del gran Javi Rodríguez.
El pròxim dissabte, el juvenil juga a domicili a la pista del Sicoris Club (17:30h). Els lleidatans són l’actual cuer de Divisió d’Honor, ja que en cinc jornades només han pogut sumar un punt de 15 possibles. Després d’aquest partit, Marfil rebrà al Barça.