22/05/2014 – Dos equips de la zona alta de la classificació, el Sants i el Ripollet, seran els jutges que decidiran si la Gramenet B i el Singuerlín segueixen a Segona Catalana.
Resten només dues jornades pel final de la lliga regular i UDA Gramenet B i Singuerlín no tenen els deures fets. És cert que el filial té gairebé impossible mantenir-se a la categoria, ja que hauria de vèncer al Sants i a la Guineueta, esperar dues derrotes de la Catalana i un empat en la darrera jornada de Turó de la Peira.
L’equip de Diego Seoane, quinzè amb 30 punts, tanca la zona de descens directe i diumenge (12h) visitarà el camp de l’Energia per enfrontar-se al Sants, tercer amb 65 punts. Els barcelonins volen recuperar la categoria perduda la temporada passada i només estan a un punt del líder, el Molletense (66).
La Grama B ha jugat contra el Sants a domicili en tres ocasions a Primera Catalana, amb un balanç de dos triomfs i una derrota. Eguany, però, en la primer volta del campionat, els verd-i-blancs van golejar als colomencs a Can Peixauet (0-4). Durant tota la segona volta el Sants només ha perdut un partit contra la Guineueta (2-1) i encadena 14 jornades invicte (10 triomfs i 4 empats).
També a Segona Catalana, el Singuerlín mirarà de sorprendre diumenge al Ripollet a domicili (12h) per certificar la salvació matemàtica. Els verds ho tenen fàcil: han de guanyar a un Ripollet que ja no es juga res per aconseguir la permanència.
A més, si el Turó de la Peira perd a Sant Adrià contra la Catalana, el Singuerlín també estarà salvat. Ara mateix el conjunt colomenc és dotzè amb 37 punts i ja no pot caure en descens directe, ja que la Grama B en té 30 a falta de dos duels.
Per tant, si el Singuerlín perd a Ripollet i el Turó, que és catorzè amb 34 punts, no puntua aquesta jornada, la distància entre tots dos es mantindrà a una jornada pel final de la lliga. El gol average és favorable als verds, ja que a la segona volta van derrotar al conjunt de Nou Barris (4-2), recuperant-se de la desfeta per la mínima soferta a la primera volta (2-1).
Rival perillós per l’Arrabal
En la penúltima jornada de competició al grup X de Tercera Catalana, l’Arrabal Calaf rebrà diumenge a Can Zam 1 a l’Atlètic Prat (12:15h). L’equip del Baix Llobregat aterra a Santa Coloma en el millor moment de la temporada, després de guanyar sis dels darrers vuit enfrontaments de lliga.
L’Arrabal ocupa el setè lloc de la taula amb 51 punts i l’Atlètic Prat en té 47, i de moment compta amb la diferència de gols a favor, ja que a la primera volta va derrotar als colomencs per 4 a 2.
Cal destacar que aquest vespre (21:10h), l’Arrabal jugarà el partit ajornat que té pendent contra el Montornès, i mirarà de tallar la mala dinàmica de quatre jornades seguides sense vèncer.