El Santa Coloma supera un rival incòmode

4/11/2014 – Sense Vidal ni Carles Jiménez, van sumar a domicili la cinquena victòria contra un Cardedeu molt físic i contundent a la segona part.

El Santa Coloma va sortir molt inspirat en atac, sobretot en el tir exterior. Després de l’intercanvi inicial, els colomencs van ajustar la defensa i van obrir escletxa al marcador (12-27).

Al segon quart, la tendència va ser a la inversa i els de Toni Suàrez només van anotar 9 punts, amb problemes també per controlar el rebot. Tot i així al descans, el marcador era favorable (33-36).

A la represa, el Santa Coloma va intentar fer el seu joc i solucionar els problemes. El Cardedeu va portar el partit a un terreny de més contundència, que dificultava la mobilitat dels visitants.

A l’últim quart, l’esforç del Santa Coloma va tenir recompensa. El Cardedeu li costava anotar i ho van aprofitar per controlar el partit dins el 55-68.

Sense Vidal ni Carles Jiménesz, victòria important a domicili per seguir una setmana més al grup capdavanter.

Àlex López i Carlos Sànchez, amb 18 i 14 punts, van ser els més encertats del Santa Coloma.

El proper partit, dissabte a casa contra La Garriga, a les 19.30h, un equip que només ha guanyat un partit aquesta temporada.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure