08/10/2013
Els colomencs només van poder resoldre el partit al tram final, quan van ser millors en defensa
El Santa Coloma es va endur el 2n derbi comarcal de la jornada a la 2a Catalana en vèncer a la Minguella B per 57 a 48.
D’aquesta manera els de Toni Suàrez es mantenen invictes en aquest bon inici de campanya. Els de Casagemes e canvi, encara no coneixen la victòria, però van fer un pas endavant respecte l’actuació dels 3 primers partits.
La manca d’encert va ser la tònica de tot el partit. El poc que hi va haver en els primers compassos el va trobar la Minguella B, que veient que estava competint contra un rival dels de dalt, es va animar, i va mostrar més rodatge amb els jugadors que ha anat recuperant.
Al final però, els colomencs van acabar imposant la lògica i amb una bona defensa al tram final i amb encert puntual, sobretot de Carlos Sànchez, Carlos Calvo i Juanito Rodriguez, va tirar endavant el partit.
El proper compromís dels colomencs serà el proper diumenge a les 19:15 a la pista del Sese B, mentre que els de Casagemes tornaran a jugar a casa diumenge a les 19:30 contra el Vedruna Gràcia.