https://www.fapjunk.com https://fapmeister.com
El fiscal demana sis anys i deu mesos de presó per a Bartomeu Muñoz - Diari de Santa Coloma
 

El fiscal demana sis anys i deu mesos de presó per a Bartomeu Muñoz

29/12/2014 La Fiscalia Anticorrupció ha demanat penes de 6 anys i 10 mesos de presó per a l’exalcalde de Santa Coloma de Gramenet, Bartomeu Muñoz, i per als exalts càrrecs de CiU Macià Alavedra i Lluís Prenafeta, tots tres relacionats amb la presumpta trama de corrupció urbanística batejada com a Pretòria. En el cas de Muñoz, el fiscal també demana que se li imposi una multa de 4,1 milions d’euros.

Entre multes i decomisos, Anticorrupció demana un total de 93 milions d’euros per als onze imputats, als quals acusa dels delictes tràfic d’influències, suborn i blanqueig de capitals. En el seu escrit de qualificació, el fiscal demana la màxima pena -8 anys de presó i multes que sumen 22,6 milions per diversos delictes- per al presumpte líder d’aquesta trama Luis García, ‘Luigi’, i 6 anys i 10 mesos de presó i multa de 4,1 milions per a l’exalcalde de Santa Coloma de Gramenet, Bartomeu Muñoz. A més reclama el decomís dels guanys obtinguts de forma il·lícita a través d’aquesta trama: 5,8 milions d’euros a Prenafeta i a Luigi, respectivament, i 3,2 a Alavedra i 1,1 a Muñoz.
La Fiscalia ha emès el seu escrit de qualificació després que el jutge de l’Audiència Nacional Pablo Ruz proposés el passat 18 de desembre portar a judici a 11 imputats en aquesta trama, que es calcula va defraudar uns 45 milions d’euros als ajuntaments de Santa Coloma de Gramenet, Badalona, i Sant Andreu de Llavaneres.
En el cas de qui fos regidor d’Urbanisme durant l’etapa de Bartomeu Muñoz, Manuel Dobarco, el fiscal demana un any de presó i una multa de 4,1 milions d’euros.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure