A causa de l’impacte excepcional que està tenint la crisi del coronavirus ja també a Catalunya, Santa Coloma de Gramenet ha anul·lat totes les activitats socials, culturals i esportives programades com a mínim per als propers 15 dies.
També ho han fet els organitzadors del prestigiós festival Flamenc-ON, la Fundación Aura Seguros, que enguany i després de molts mesos de feina i esforços havia aconseguit portar a Miguel Poveda a un dels seus espectacles al Teatre Sagarra, un concert que completava un programa de luxe per als amants del flamenc.
D’aquesta manera, queden posposats tots els actes i espectacles que hi havia programats entre finals de març i principis d’abril per part d’aquest festival que volia continuar agafant volada dins i fora de la ciutat.
Per altra banda, també s’han suspès els actes de Setmana Santa a Santa Coloma organitzats per la Cofradia de la Veracruz.
Com ja sabem, a més, els esdeveniments esportius i els mercats ambulants també es cancel·len, així com la majoria de xerrades de les Jornades Feministes.
Una ciutat a l’espera, doncs, de saber si la Generalitat decidirà, finalment, tancar els equipaments educatius com a mesura preventiva.