19/12/2014 – Gramenet i Girona B, dos dels equips més joves de Primera Catalana, s’enfronten diumenge a Sant Adrià.
Abans de donar entrada al 2015, la Grama encara ha de disputar un partit més. Serà diumenge, a partir de les 16h i contra el filial del Girona. El rival dels colomencs aterra a Sant Adrià ocupant la novena plaça del grup I de Primera Catalana.
L’equip dirigit per Josep Triadú ha sumat 21 punts, amb un balanç de resultats de cinc victòries, sis empats i tres derrotes.
El filial gironí és el club que ha empatat en més ocasions aquesta temporada i compta amb una plantilla que ronda els 20 anys de mitjana. Enguany, el Girona B no està repetint la gran temporada que va fer el curs passat, quan es va quedar a prop de l’ascens a Tercera Divisió.
El filial va acabar la lliga tercer, fent una gran tasca i comptant amb diversos jugadors que aquest any han reforçat a equips de superior categoria: Gerard Gumbau (Barça B), Jordi Aumatell (Manlleu), Pau Bonmatí (Peralada), Raül Arjona (La Jonquera), Albert Vivancos (L’Hospitalet) i Sergi Romero (Peralada), entre d’altres.
La Gramenet, penúltima amb 7 punts, haurà de vigilar, ja que el Girona B ha guanyat més partits a domicili (3) que al seu estadi (2). Fora de casa, el pròxim rival blau acredita uns números de tres triomfs, tres empats i una sola derrota. De tots els desplaçaments realitzats, l’equip de Josep Triadú només ha perdut al camp del Manresa (2-0).
Tot i venir d’empatar els dos últims partits contra Lloret (1-1) i Granollers (0-0), la Grama no està aprofitant moltes de les oportunitats de gol que disposa. Per ocasions, els dos últims duels de lliga s’haurien d’haver guanyat i ara cal derrotar com sigui a un Girona B que ve de perdre contra el FC L’Escala (1-2).
Els gironins són realment competitius, fet que va quedar demostrat durant l’inici de lliga. El filial es va passar les sis primeres jornades sense perdre, empatant fins a cinc partits. Els principals referents ofensius del rival de la Gramenet són el mitja punta Marcel Serramitja (6 gols) i el davanter Mohamed (5).
El capítol de sancions també el copsen els visitants. Oriol Vilà, suspès amb cinc targetes, i Marc Rovirola, expulsat la setmana passada, es perden el partit per sanció. Per la Grama és vital sumar els tres punts, ja que l’equip colomenc no tornarà a jugar fins al 11 de gener.