Dídac: “Hi ha dues versions de l’equip”

10/12/2014 – Pel porter de Marfil, el partit contra el Palma Futsal (4-5) reflecteix a la perfecció les dues imatges que l’equip ha donat fins ara.

Després d’una remuntada que val una semifinal, l’eufòria i la felicitat no deixa veure-hi més enllà. Tot i guanyar, sempre és bo analitzar les errades comeses, i més si aquestes solen ser les mateixes en bona part dels partits. Amb aquesta premissa ben present, Dídac Plana va celebrar ahir el pas a les semifinals de la Copa del Rei, afegint que cal deixar definitivament enrere la ‘mala versió’ de Marfil.

“Hi ha dues versions de l’equip. Una quan l’equip està endollat i té ganes de defensar i l’altra quan no tenim ganes de defensar”, comentava Dídac ahir al Jacint Verdaguer. Quan Marfil entra en una dinàmica de mala defensa, el conjunt colomenc encaixa gols “massa ràpid” i “pràcticament regalem els partits”.

“Penso que avui la part positiva és que hem aconseguit sortir d’aquesta versió dolenta, però altres dies no tindrem la sort o l’encert per poder donar-li la volta al marcador”, declarava Dídac fent una anàlisi més freda dels 40 minuts jugats contra el Palma.

“L’inici ha estat difícil. El pavelló amb poca gent, un fred de mort i pràcticament les dues primeres ocasions del Palma han estat gols. El factor determinant del canvi d’actitud és la nostra reacció. Hem vist que això no podia ser”, afegia el porter maresmenc.

Dídac està convençut que amb l’actitud defensiva dels primers minuts “no podem competir ni a Primera Divisió ni en cap competició”. El porter, doncs, reclama traslladar l’actitud de la segona part als inicis dels partits.

Valorant ja la classificació, Dídac Plana la qualificava de “molt bona pel club i per l’equip, i més tenint en compte que ens hem quedat fora de la Copa d’Espanya”.

A nivell personal, el porter d’Arenys està recuperant la seva millor versió. Ahir al Jacint Verdaguer, Dídac va fer diverses aturades decisives, salvant a l’equip quan el Palma atacava amb el porter jugador.

“Divendres passat em vaig sentir molt bé contra el Saragossa. Avui encara estava una mica carregat, perquè el partit va ser molt intens. Encara no tinc la regularitat que busco, però estic treballant per aconseguir-la”, deia Dídac sobre el seu estat de forma.

De moment, en els tres darrers duels jugats – dos de lliga i un de Copa – l’equip de Xavi Passarrius ha aconseguit estabilitzar la xifra mitjana de gols encaixats (4). En els tres partits anteriors, Marfil havia rebut un total de 7.3 gols per jornada (5 contra Burela, 10 contra Peñíscola i 7 contra el Palma).

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure