Charlie i Álex Pérez aterren al Jacint Verdaguer

04/06/2014 – El pivot ex de Ríos Renovables i el jove porter de Magna Navarra són els dos reforços que Marfil Santa Coloma ha previst per apuntalar la plantilla 2014-2015.

Marfil Santa Coloma ha presentat a les noves incorporacions de cara a la pròxima temporada, en un acte celebrat al restaurant Can Piqué, de Montcada i Reixach. La primera de les noves incorporacions és el pivot de 28 anys Charlie Ruiz, jugador que ha militat les dues darreres temporades a Ríos Renovables.

Durant el curs 2013-2014, Charlie ha marcat un total de 18 gols. El pivot, natural de Benavente (Zamora), ha passat per clubs com Gestesa Guadalajara i Lobelle Santiago abans d’iniciar la seva etapa a Tudela. L’atacant ex de Ríos signa per dues temporades.

“L’aposta del club és anar a l’atac. El plantejament de l’equip és el que més m’ha agradat. És alegria. Durant l’any no entenia com no oferien més partits de Marfil per la televisió, perquè el joc de Marfil és el que vol la gent”, ha assegurat Charlie en roda de premsa.

La segona cara nova en arribar serà Álex Pérez, un jove porter de 21 anys (1993) format a Inter Movistar i que fins ara militava al Xota Magna Navarra, on aquest any no ha jugat cap partit de lliga. El porter madrileny també signa amb Marfil fins el 2016.

“Vull agrair la confiança que m’ha donat Marfil. Sé que Dídac és un gran porter, però intentaré treballar per millorar el nivell que hi ha ara a la porteria i ser un bon recanvi d’Isaac”, ha apuntat Álex Pérez.

Amb l’arribada del madrileny Álex Pérez, Isaac Fernández marxarà de Marfil Santa Coloma després de tota una vida vestint la samarreta de conjunt colomenc. El porter, de només 22 anys, acabava contracte aquest estiu i buscarà minuts fora de la seva ciutat, ja que enguany només ha disputat dos duels de lliga.

Més moviments destacats

A banda dels fitxatges i de l’adéu d’Isaac, Marfil tornarà a comptar amb Eric Martel una temporada més, ja que el club colomenc i el FC Barcelona han acordat ampliar un any la cessió del pivot de Santa Coloma.

A més, Albert Segura ha renovat fins el 2015 i Rubén ha ampliat un any més el seu vincle contractual amb Marfil, el qual expirarà el 2016. També s’ha assegurat amb total seguretat que Adolfo seguirà un any més a Marfil (té contracte fins el 2015), i que el club treballarà per renovar-lo. Per últim s’ha confirmat el retorn al filial de Pitu i Jordi Sánchez, mentre que Eric Pérez i Javi Rangel alternaran dinàmica de primer equip amb la del ‘B’.

ARTICLES SIMILARS

COMENTARIS

SEGUEIX-NOS

3,747FansAgradda
1,364SeguidorsSeguir
3,315SeguidorsSeguir
17SubscriptorsSubscriure